NARGIS
Ru En
NARGIS MAGAZINE
Həyat tərzi

Avtostop Kraliçası

Sürət və onunla bağlı olan risk bütün dövrlərdə insanları cəlb və heyran edib. Bu gün, tutqulu yarış adrenalininə can atmanın kvintessensiyası nüfuzlu Formula 1 yarışlarında cəmlənib. F1 çempionatının Bakı mərhələsinə bu bazar start verilir. Biz isə sizə "kral yarışları" barədə maraqlı və əyləncəli faktları təqdim edirik.

  • "Formula 1"-in ilk dünya çempionatı 1950-ci ildə keçirilib. Çempionatda 16 komanda iştirak edib. Onlardan 5-i zavod, 11 müstəqil idi. 1950-ci ilin Formula-1 nümunəsinə yeddi Qran-pri daxil idi.
  • "F-1" reqlamentinə əsasən yarışlarda qadınların iştirak etmə hüququ var. "Formula 1" tarixində beş qadın pilot Kişilərlə yanaşı ilk yarışan qadın pilot İtalyan Maria-Tereza de Filippis idi.
  • "Kral avto yarışları" dünyada ən təhlükəli yarışlardan biridir. "Formula 1" yarışının var olduğu illər ərzində 51 yarışçı vəfat edib. Sonuncu dəfə faciə 1994-cü ildə "F-1" çempionatının girişi zamanı baş verib. Əfsanəvi braziliyalı pilot Ayrton Senna qəzaya düşüb.

  • Formula 1 yarışlarının bir komandasının ümumi baqaj çəkisi 28 tona bərabərdir. Bura minimum 3 şassi, mühərriklər, ehtiyat hissələri, alətlər, boks üçün avadanlıqlar və s. daxildir.
  • Mühərrikin işi zamanı işlənmiş borunun temperaturu 950 dərəcəyə çatır. Əyləc zamanı tormoz diskləri 1000 dən çox dərəcəyə qədər.
  • "Formula-1" avtomobili 80 min müxtəlif hissələrdən ibarətdir. Bir boliddə çox sayda ötürücülərə və vericilərə qoşulmuş bir kilometrdən çox məftillər yerləşir.

  • "Formula 1" yarışları zamanı sürücü əyləc vaxtı və döngələrdə 5 g, sürətləndirmədə isə 3 g təzyiqə məruz qalırlar. Başqa sözlə desək, uzun döngələrdə yarışçının boynu 24 kq qədər təzyiqə tab gətirməlidir.
  • Qran-Pridə iştirak etmə sayı üzrə rekordçu Rubens Barrikellodur. Braziliyalı pilot 1993-cü ildən 2011-ci ilədək 326 Qran-Pridə iştirak edib.
  • Cəmi 33 yarışçı çempionatda qalib gəlib, onların arasında rekordçu alman yarışçısı Mihael Şumaxerdir - o, titulu 7 dəfə qazanıb. Həmçinin Şumaxer - 2000-ci ildən 2004-cü ilə dək olan ardıcıl qazanılan titulların sayı üzrə də rekordçudur.

  • Bakı trassı - şəhərlər arasında ən sürətlisidir, dairə uzunluğuna görə o ancaq Spadan, döngələrin sayına görə isə - Sinqapur və Əbu-Dabidən geri qalır - o da saat əqrəbinin əksinə burulub. Düz yolun sonunda hesablanmış maksimal sürət 340km/saat, minimal isə 80km/saata yaxındır.